! UWAGA !
12 listopada dniem wolnym od pracy! W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 7 listopada 2018 r. o ustanowieniu Święta Narodowego z okazji Setnej Rocznicy Odzyskania Niepodległości Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U.2018.2117) informujemy, że w dniu 12 listopada 2018 r., tj. (poniedziałek) Urząd Gminy w Jednorożcu, Ośrodek Pomocy Społecznej, Gminny Zespół Oświaty, Gminna Biblioteka Publiczna w Jednorożcu wraz z filiami, Szkoły Podstawowe i Przedszkole będą nieczynne.

2018

MIESZKAŃCY GMINY JEDNOROŻEC
         
Informuje się, że w terminie do 31 marca 2018 r. można składać do Sekretariatu Urzędu Gminy w Jednorożcu pytania dotyczące Budżetu Gminyna 2018 r., na które chcielibyście państwo uzyskać odpowiedź w przygotowanym przez Urząd Gminy „Informatorze Budżetowym”.
Pytania można składać w godzinach pracy Urzędu Gminy (od 7:30 do 15:30 w poniedziałki, wtorki, środy i piątki; od 8:30 do 16:30 w czwartki) jak również przez całą dobę pocztą elektroniczną na adres: gmina@jednorozec.pl.
            Informator Budżetowy na 2018 r. pt. „Skąd mamy pieniądze i na co je wydajemy” - zostanie opracowany w terminie do 15 czerwca 2018 r. i … mamy nadzieję, że będzie także - jak w poprzednich Informatorach przedstawiał najistotniejsze dane dotyczące budżetu gminy na 2018 r.
 
 
 
Jednorożec, dnia 16 marca 2018 r.                                              
Justyna Czapiga  
Przewodniczący Zespołu
ds. opracowania informatora
budżetowego
INFORMACJA
W Urzędzie Gminy w Jednorożcu (na holu I piętro) zostały wyłożone druki ANKIETY w sprawie oceny corocznego Informatora Budżetowego dla mieszkańców Gminy Jednorożec pt. „Skąd mamy pieniądze i na co je wydajemy”. Broszura została podana do publicznej wiadomości na stronie internetowej www.jednorozec.pl w zakładce Przejrzysta Polska pod hasłem: Informator Budżetowy 2018 oraz w Urzędzie Gminy. Ankieta dostępna jest również w wersji elektronicznej.
Prosimy Państwa o wypełnienie ankiety i ewentualny komentarz. Postaramy się uwzględnić Państwa uwagi w przyszłorocznym informatorze. Wypełnione ankiety prosimy wrzucać do urny ustawionej na holu I piętra Urzędu Gminy lub przesyłać drogą elektroniczną na adres gmina@jednorozec.pl Ostateczny termin zwrotu ankiet ustala się na dzień 30 lipca 2018 r.

Justyna Czapiga
Przewodniczący Zespołu
d/s Opracowania Informatora Budżetowego

Ankieta do pobrania

RAPORT O SPOSOBACH ROZPOWSZECHNIANIA

WYNIKI PRZEPROWADZONEJ ANKIETY
Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2018
[ZAMKNIJ]
Nowe zasady dotyczące cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.